Monday, May 22, 2006

نحلم سوا

Posted by S H E B A K at 3:06 PM



5 Comments

  1. Blogger Guevara posted at 4:08 PM  
    أنا من كلمتين يابني و انا عارف إنك موهوب .. و أي حد غيري يقدر من نظرتين بس يعرف قد إيه شغلك كويس جدا ً و فيه فنيات غريبة يا أخي .. غريبة

    استمر .. أنا فخور بيك
  2. Blogger 4thH posted at 10:50 PM  
    برافو يا عماد ..برافو يا جماعه بجد .. الواحد فخور ان اصحابه موهوبين قوي كده
    ..
    المونتاج احترافي قوي يا عماد .. عجبني جدا شغل الهارموني بين تقطيع اللقطات و الايقاع الشرقي ..
    بس ازاي ماسمعناش عن الكليب ده قبل كده ؟؟
    ممكن انا بقى اللي ماعرفش
    ..
    برافو كمان
  3. Blogger Omar Mostafa posted at 9:58 AM  
    يابني انا مخدتش بالي ان انت اللي عامل المونتاج غير من التعليقات، مش تقول؟
    برافو برافو برافو، تسلم ايدك يا عماد، شغل محترم جداً
  4. Blogger Hilal CHOUMAN posted at 1:54 PM  
    technical question 3emad.. can u tell me how u can add vedio to the blog? If u can send me the answer on my email and i will be so grateful. sorry for interruption ;)
  5. Blogger wmn posted at 2:13 PM  
    فشلت تماما في متابعة الفيديو ، من نحية لاني فشلت في تحميله ، و من ناحية لان الشاشة مضلمة و الاستاذ يوتيوب لا يمنح اي اوبشنات بشأن تفتيح الفيديو ، و من نحية تالتة لان الكوننيكشن يجعل انتظار الخمس ثواني الجايين من الفيلم عملية صعبة جدا جدا جدا ..
    مفيش وصلات تحميل ؟

Post a Comment

« Home