Wednesday, June 20, 2007

حفلة الست سعاد ماسى





واحدة من اجمل الحفلات الايف اللى حضرتها فى حياتى ... سعاد ماسى كانت مبدعة (و زى القمر بقى الصراحة) و الباند اللى معاها كله جامد جدا (لو هتحضر حفلة القاهرة ركز مع لاعب البيز الاسمر... مسخرة) ..و اعتقد انها كانت سعيدة جدا بكم الناس اللى حضروا و الناس اللى كانوا حافظين اغانيها ... انا اقدر اقولكم كدة عشان انا كنت تحت الستيج بالظبط :)

ياجماعة اللى بيفكر يطنش او يقاطع حفلة القاهرة يفكر تانى عشان الحفلة متتفوتش ... ولو حد قالكم انه حضر و منبسطش يبقى مش بنى ادم ....
و افتكروا يا جمهور القاهرة ان الاسكندرانية خلوها ترجع تغنى اغنيتين تانى بعد ما مشيت :)

و اخيرا رجاء من كل اللى صوروا الحفلة فيديو بكواليتى كويسة يقبوا بالفيديوهات ... الله يكرمكم


Labels:

Posted by S H E B A K at 10:27 AM



10 Comments

  1. Blogger 4thH posted at 11:55 AM  
    كانت حفله فشيخه .. انا عمري مانبسطت و هيبرت كده في حفله لايف
    !!
  2. Anonymous Anonymous posted at 2:42 PM  
    ايواا نفهم احنا ايه بقي كجمهور قاهري من جمله جمهور اسكندريه خلاها تعيد اغننيتين بعد ما مشييت

    :@
    انتو بتشككو في قدرتنا ولا ايييه؟؟
    :p
    انا من امبارح وانا شغاله حقد وغل وحسد وناااااااار علي كل اللي حضر حفله اسكندريه

    خونه كلكم خونه
  3. Blogger يساري مصري posted at 4:37 PM  
    انا بقالي اسبوع بذاكر اغانيها عشان نلعلع في الحفله :D

    اكيد هتكون جنان و كالعاده هنعلمكم ياسكندرنيه التكنيك الجديد في تسخين الحفلات

    ;)
  4. Blogger ola salem posted at 6:32 PM  
    2ana ha2dyyyyyyyy 3alek ya 3omdah
    ana ray7ah el 7aflah:P:P:P:P:
    2al eskendria 2alllllll
    bala bta3 zaha2tona
  5. Blogger Mai Mohamed Rizk posted at 11:37 PM  
    يا شباك أهل اسكندرية معروفين ان إرضاءهم كجمهور هو علامة نجاح و جواز مرور أي مطرب لعالم الفن, فمش غريبة إنكم تعرفوا تقنعوها تغني أغاني أكتر من البروجرام. أنا سعيدة أنكم اتبصتوا. إن شاءالله يا رب دايما. عقبالنا بكرة احنا كمان :)
  6. Anonymous Anonymous posted at 1:06 AM  
    ربنا يبشرك بالخير دايماً يا بوب :)
  7. Blogger ahmed nabil posted at 5:17 PM  
    huwwana law 2olt enn el 7afla makanetsh zayyellana kont ba7lam beeh 7addereb walla 7aga ?
  8. Anonymous Anonymous posted at 9:27 AM  
    bema eni eskandarani w 3ayesh f Cairo fa 2a2der a2oloko en l 7afla kanet hayalaaaaaaa l 2al3a kanet 7elwa gedan w heya kaman kanet 7agga keda ... ne2dar ne2ol bani 2adma ... w matz3lsh ya 3emad gomhor Cairo rag3ha te3'ani o3'neyetin bardo ;)
    Silvana
  9. Blogger rashida posted at 6:58 PM  
    انا اول مرة ازورك مدونتك يا شباك
    بس واضح انها هايلة جدا و من نوع المدونات المسلية جدا اللى نادر الواحد يلاقيها
    احييك و هتابعك بانتظام
    البوست بتاع سعاد ابهرني
    قليليين اللي بيقدروا الست دي
    و انا بمووووووت فيها
    دي كارثة غنائية ماسكة جيتار
    مالهاش حل
    للاسف انا كنت بره مصر وقت الحفلتين و بضرب نفسي ميت جزمة
    اخر مرة زارت فيها مصر كان من 7 سنين تقريبا
    تقوم تيجي و انا بره
    هههههههه شر البلية ما يضحك فعلا
    هنيئا يا سيدي الحفلة و كويس ان موقعك كان حلو كده
  10. Blogger Ρών. posted at 7:57 PM  
    الحفلة كانت جبّارة فعلاً ، بس المأساة إن وقتها ماكانش عندي كاميرا

    قبوا بالفيديوهات

Post a Comment

« Home